i-am-sweetness (с) (i_am_sweetness) wrote,
i-am-sweetness (с)
i_am_sweetness

Криворізький швидкісний трамвай

Originally posted by lyoshko at Криворізький швидкісний трамвай


У далекому 1974 році у найбільшому райцентрі України Кривому розі Дніпропетровської області метро копати було б негарно раніше ніж у Дніпропетровську. Тому викопали трамвай.



1. Сядемо на трамвай на неясної архітектури станції ім. Гутовського





2. Заходимо на станцію





3. Купуємо красивенні жетончики по гривні за штучку





4. Кидаємо у турнікет, турнікет загорається зеленим





5. І проходимо на станцію





6. Чекаємо на трамвай.





7. Сідаємо. Трамвай як трамвай.  Їдемо через нецікаву станцію Міська лікарня. Станція є найновішою (2001)





8. Невдовзі після неї починається найцікавіше – тунель.





9. В трамваї стає темно





10. І позаду бачимо лише світло в кінці тунелю. На відміну від метро, тут можемо сидіти і дивитись в тунель. Він є прямим, тож світло в кінці спостерігаємо дуже довго, поки воно повільно віддаляється.





11. Прибуваємо на станцію Майдан Артема. На станції мокро





12. Станція, як і інші, збудована за стандартами метрополітену, і може вмістити п'ять вагонів метро. А поки тут їздять двовагонні трамваї, дальня частина станції від людей загороджена.

На трамваї на місці таблички з номером розташований додатковий прожектор, який разом з фарами світить в тунелі, і вимикається на станціях. Також криворізькі трамваї мають двигуни більшої потужності, щоб долати опір повітря в тунелі.





13. Після станції знову виїжджаємо на денну поверхню до криворізьких індустріальних пейзажів





14. На станції Дзержинська не виходимо – нецікаво





15. Трамвай знову пірнає в тунель і привозить нас на станцію Будинок Рад. Ми, звісно ж, помічаємо, що, на відміну від попередніх станцій, тут вже лівосторонній рух трамваїв і платформа по центру. До станції тунелі проходять один над одним і міняються місцями. Все тому, що у трамваїв двері лише з однієї сторони. Єдине, до речі, місце в Україні з лівостороннім рухом.





16. Помічаємо також дивний трамвай – одновагонна кобра



17. Наступна станція – Проспект Металургів. На світлі на станціях економлять, тож там доволі темно.





18. І тут під'їжджає дивина – трьохвагонний трамвай





19. Їдемо на єдиному в Україні трійнику. Вже надворі





20. Через міст переїжджаємо через озеро. Праворуч – Криворіжсталь





21. Під'їжджаємо до кінцевої станції Кільцева. Станція у 1986 році побудована як тимчасова, складається з кількох будочок. Але і досі лінію ніяк не продовжать далі.





22. Поруч з станцією Кільцевою проїжджає і нешвидкісний трамвай





23. Зовсім нешвидкісний





24. І наприкінець – вид на трамвайний місток з "парку" Богдана Хмельницького

Tags: Украина, путешествия
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments